Vítejte webových stránkách Uhelných Skladů Dačice s.r.o.
Bílinské hnědé uhlí
V této sekci najdete reklamační řád, který použijte v případě reklamaci zboží.
Kapitoly
- Jakostní reklamace
- Váhová reklamace
Jakostní reklamace
- Jakost dodávek je určena parametry jednotlivých druhů tuhých paliv podle katalogů prvovýrobců (dolů, koksoven.
- Prodávající neodpovídá za vady jakosti tuhých paliv, které byly způsobeny po splnění dodávky nebo způsobeny neodvratitelnými událostmi.
- Záruční doba pro zjevné vady jakosti je 10 dnů od data expedice dle prodejky.
- Po převzetí dodávky bezodkladně oznámí kupující prodávajícímu zjištěné vady jakosti s uvedením návrhu na jejich vypořádání. Dohodnutý způsob vypořádání nemůže kupující měnit bez souhlasu prodávajícího.
- Nedojde-li po oznámení vady jakosti k jiné dohodě, je kupující povinen reklamovanou dodávku odděleně uskladnit a označit.
- Prodávající je povinen neprodleně sdělit kupujícímu, zda se k vyřízení reklamace dostaví do dvou pracovních dnů od jeho nahlášení.
- V případě, že prodávající do dvou pracovních dnů od oznámení závady nepotvrdí svojí účast na kontrolní přejímce nebo sdělí, že se k přijemce nedostaví, provede kupující odběr kontrolního vzorku podle příslušné technické normy sám a písemně prodávajícímu do 8 dnů zjištěné vady současně s návrhem na způsob vyřízení.
- Kupující, kterému vznikl nárok na slevu z prodejní ceny, není oprávněn požadovat jinou náhradu škody, způsobenou jakostí paliva, na které se sleva vztahuje.
- Neumožní-li kupující prodávajícímu prověřit jakost reklamovaného paliva, nenese prodávající odpovědnost za reklamované vady.
- Při reklamační činnosti v místě kupujícího je povinen kupující vytvořit prodávajícímu vhodné podmínky k ověření oprávněnosti jakostní reklamace.
- Kupující může předisponovat reklamovanou dodávku pouze po dohodě s prodávajícím.
- Při oprávněném odmítnutí dodávky na základě zjištěných vad jakosti je prodávající povinen dát kupujícímu neprodleně k dispozici, jak má s vadnýmm palivem naložit.
- Náklady na rozhodčí analýzu nese prodávající jen tehdy, byla-li vada jakosti prokázána.
- Prodávající nejpozději do jednoho měsíce od obdržení protokolu a vadách sdělí kupujícímu, jakým způsobem byly reklamace vyřízeny.
Váhová reklamace
- Kupující uplaňuje váhové reklamace u prodejce.
- Náklady na převážení hmotnosti a dopravu platí prodejce jen tehdy, je-li reklamace oprávněná, kontrolu hmotnosti lze provést na naší cejchované váze, ověřené metrologickým institutem.
- Prodávající si vyhrazuje vzhledem k povaze dodávky případnou maximální váhovou toleranci +/-5% z množství dodaného zboží.
- Převážení hmotnosti 100,- Kč, doprava 33,- Kč/1 km vč DPH